Založ si blog

Pokračujeme

Ahojte,

neozvala som sa veľmi dlho, ale mám na to dobré dôvody, ktoré Vám vysvetlím neskôr. Pod’me teda pokračovať v začatej rozprávke. Ako som spomínala v predošlom článku prišiel deň, kedy sme sfukovali 28 sviečok na torte. Len tak si so známymi sedíme v bare po celom presedenom dni, čákame na zázrak, riešime nesmreľnosť chrústa. Otáčam sa hore-dole, rozoberáme sukňe, šaty, topánky okoloidúcich ked zacítim páľavu vo svojom chrbte. Otočím sa a vidím ako sa na mňa uprene pozerá. Spaľujúco. Je vysoký, tmavovlasý, tmavooký. Starší, ale rozhodnie nie starý. Vyčkávam. Príde. Predstaví sa. Zdvorilostná konverzácia začatá. Pýta po chvíľke číslo s tým , že on má call  a musí sa ponáľať, ale rozhodne ma musí ešte vidieť inak by bol veľmi smutný. Váham. Ale nevyzerá násilne. Dávam mu číslo. Na druhý deň odlietam s kamoškou Leou do Dubaja. Lea je super, kočka, žije vo Švajčiarsku, sama. Bookli sme hotel za štyri stovečky v Deire na konci Dubaja letíme nízkonákladovkou proste celý výlet nás stojí par šupov. Tešíme sa aké sme šikovné a samostatné. Sedíme si na Palmovom ostrove na igelitkách v štýle na Bartošku pozeráme na prichádzajúce lietadlá šejkov a pípa mi Viber. Ozval sa. Je v Indii. Na pracovnej ceste. Chce sa stretnúť keď sa vráti. Zaujímavé. Po krásnych dňoch ničnerobebia nás čakal  návrat. Takže letisko, jedna smer Zürich druhá Viedeň. Trošku zase pracovný kolotoč a večer rande s ním. Taký nesmelý sa zdal, ale pekne voňal. Milé stretnutie, uvidíme. Chlapec, resp. pán muž chce aj dalšie rande. Dobre, beriem ho do mojej obľúbenej vinárne pod hradom nech sa trosku uvoľní. Júj vidím tie jeho zaľúbené pohľady je jasné, že toto bude niečo iné ako doteraz. Myslím, že každá žena pozná, ked je to TEN muž. Zrazu ide všetko rýchlo, prirodzene aveci do seba zapadajú ako skladačka.Tento muž ma totiž postavil pred otázku. Chce vzťah, lásku a všetko čo k tomu patrí. Sadám si do svojho bytíku kde je ešte aj tanier na hypotéku a rajčíny kúpené z debetu na karte a roymýšlam. Tuho a dlho. Opustiť tento krásny single život bez zodpovednosti, spovedania, plný bezstarostnosti, volnosti a nekonečných možností a vymeniť ho za vzťah, ktorý by smeroval k úplne novej životnej etape? Nuž jeden fakt som opomenula. Zaľúbila som sa aj ja a už  nebolo cesty späť. Povedala som si, že idem do toho naposledy, skúsim na pol roka a keď nebude dobre vykašlať na to môžem vždy a nič nestratím. Ani som sa nenazdala a mala som kľúč od jeho bytu a v ňom aj skoro všetky svoje veci, varila som sviečkovú a poctivo vysávala podlahy. Pekná zmena, nie… Vzájomné zoznamovanie rodičov. Vraj to musíme urobiť. Objednáme neutrálnu chatu v Tatrách. Len sa modlím nech otec nevyťahuje svoje trápne historky a mama nerozpráva o tom, ako sa bála keď som chodila o druhej v noci domov. Prežili sme, všetci sú zoznámení. Aby sme nemali málo problémov, ktoré spôsobilo moje nové životné zaradenie po pár mesiacoch sa u nás začalo skloňovať slovo svadba. Viem, že na toto sa každé dievča teší, ale mne aj ked som bola zaľúbená sa to zdalo ako definitíva. Ako uzavretie toho bezstarostného života. V slovenských svadbách je to krásne vystihnuté v odčepčení, dievča behá po lúke a radšej si chce dať hlávku sťať ako vienok sňať. Naozaj ju chápem. Ale raz v živote asi príde k bodu kedy cíti, že je na čase dospieť, posunúť sa ďalej a stať sa tou ktorá ukladá všetky veci do poličky a vždy presne vie kde čo je. Poklakol a vytiahol prsteň. Myslel to vážne. Verila som mu. Tak som na otázku nášho pána muža privolila. Áno. Bude svadba. Nabudúce.

 

Začíname

28.12.2016

Ahojte, chcela by som sa Vám na začiatku predstavit a vysvetlit Vám dôvody prečo som sa rozhodla písať tento blog. Bola by som rada keby si ho prečítala aspoň jedna začínajúca mamička. Možno sa zasmeje, možno to nebude chápať a možno v tomto blogu spozná aj trošku samu seba. Hlavne netreba všetko brať vážne a musíme sa vedieť zasmiať za každých okolností a presne to [...]

polícia, nehoda, motorka, kuriér

Namiesto brzdy šliapol na plyn. Motocyklista v Bratislave vpálil do pizzerie, zranil dve ženy

29.04.2024 15:06

K udalosti došlo v pondelok pred 11.30 h na Povrazníckej ulici.

Si Ťin-pching

Čínsky prezident Si Ťin-pching pricestuje 8. mája na štátnu návštevu Maďarska

29.04.2024 14:49

Čínska hlava štátu bude rokovať so Sulyokom a Orbánom o bilaterálnych politických, ekonomických a medzinárodných otázkach.

Petr Pavel

Český prezident Pavel podpísal partnerstvá pre páry rovnakého pohlavia

29.04.2024 14:29

Pri osvojovaní detí sa na nich budú vzťahovať isté obmedzenia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 2695x
Priemerná čítanosť článkov: 1348x

Autor blogu

Kategórie